Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op maandag t/m vrijdag verzenden wij pakketten die besteld zijn voor 14:00 uur. Bestellingen geplaatst in het weekend of na 14:00 uur worden de eerst volgende werkdag verzonden.

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

Doorgaans bezorgt PostNL de volgende dag. Tijdens feestdagen/vakantieperiode kan het voorkomen dat het langer duurt. Voor België geldt een langere levertijd van 2-3 dagen.

Waarom ben ik verplicht mijn telefoonnummer op te geven bij het plaatsen van een bestelling?

Helaas gaat er soms weleens iets mis en dan is het handig als we even kunnen bellen om je op de hoogte te houden over je bestelling.
Bijvoorbeeld als een product niet leverbaar is, of er iets mis is gegaan met het opgeven van je adres.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland:
De meeste producten passen in een brievenbuspakket en worden verzonden voor € 4,25
Er zijn enkele merken die niet in de brievenbus passen en daarom worden verzonden als standaard pakket voor € 6,95.
Voor België:
Voor zendingen naar België hanteren wij 1 tarief van: € 9,-
Voor Europa:
Voor zendingen binnen Europa hanteren wij 1 tarief van: € 12,50

Waarom moet ik altijd verzendkosten betalen?

Bij Bujo Boutique moeten we helaas kosten in rekening brengen voor verzending, omdat vervoerders niet gratis verzenden.

We hebben er bewust voor gekozen om de kosten voor verzending apart te tonen, zodat onze klanten altijd weten waar ze aan toe zijn en niet voor verrassingen komen te staan bij het afrekenen. Dit stelt ons ook in staat om onze producten tegen scherpe prijzen aan te bieden, zonder dat klanten gestraft worden voor het bestellen van meerdere items.

Andere webwinkels die ‘geen verzendkosten’ rekenen, doen dit door de kosten in de productprijzen te verwerken. Dit kan een effectieve marketingstrategie zijn, maar wij geloven in openheid en transparantie. Door de kosten voor verzending apart te tonen, kunnen klanten bij ons altijd de beste deal krijgen en weten ze precies waar ze aan toe zijn.

Mijn kortingscode werkt niet, hoe komt dat?

Dit kan meerdere oorzaken hebben:
– De code is niet meer geldig (meeste bonnen verlopen na een half jaar)
– Je wilt de code toepassen op een product in de aanbieding
– Je wilt de code toepassen op een cadeaubon
– Je wilt meer dan 1 bon gebruiken
In alle andere gevallen horen de korstingcodes gewoon te werken. Is dit niet het geval, neem dan even contact met ons op.

Het product wat ik wil bestellen is niet op voorraad, wat moet ik doen?

Wanneer een product niet op voorraad is kan je je gegevens achterlaten. Je ontvangt een bevestiging van de inschrijving en een automatisch bericht wanneer de voorraad weer is aangevuld.
(je zit niet vast aan een nieuwsbrief)